Кошик
282 відгуків
https://svetlyachok-vam.com.ua/
Графік роботи
  • Понеділок
    09:0016:00
  • Вівторок
    07:0021:00
  • Середа
    07:0021:00
  • Четвер
    07:0021:00
  • Пʼятниця
    07:0021:00
  • Субота
    09:0018:00
  • Неділя
    09:0016:00
Контакти
+380955408070
Viber
+380731857682
+380980105946
Агро-магазин "СВЕТЛЯЧОК В.А.М."
Хворостяний Андрей Дмитриевич
УкраїнаКиївська областьОбухівул. Мира 5-а
andreykfo@ukr.net
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
+380955408070
+380731857682
+380980105946

Велосипеди

Купити велосипед будь-якого типу в інтернет магазині:

Гірський, дорожній, комфортний, міської, гібридний, ВМХ, шосейний, трековий, турінговий, підлітковий, розкладний, дитячий

Дорожній велосипед



Дорожній велосипеднайпоширеніший тип велосипеда ще десять років тому. На такому велосипеді можна їздити як по лісовій грунтовці, так і по асфальту, а також відправитися в нескладний похід по рівнинній місцевості, коли більша частина маршруту проходить по асфальтовим і грунтовим дорогах. Зазвичай такі велосипеди мають закриту раму, зварену з труб.

Верхня труба розташована горизонтально або трохи нахилена назад. Дорожній кермо має підняті вгору рукоятки, це забезпечує високу посадку, зручну і безпечну для їзди по дорогах. 
Розмір коліс — зазвичай 28", але можуть бути і менші діаметри. Застосовуються шини середньої товщини (40-42 мм) з протектором, забезпечує хороше зчеплення з грунтом. Колеса мають, як правило, 32 або 36 спиць. 
Раніше багато дорожні велосипеди були одношвидкісними. Зараз у продажу з'явився широкий вибір багатошвидкісних моделей. Вони обладнані втулками з трещеточним механізмом. механізмом вільного ходу (з молодших гірських груп, шосейних або комфортних груп устаткування) або ж з планетарними втулками передачами. Сідло на такому велосипеді зазвичай широке і м'яке. 
Один з недоліків дорожнього велосипеда — він займає досить багато місця в міській квартирі. Але за містом, для поїздок на рибалку і за хлібом у сільський магазин, такий велосипед буде кращим вибором.

Комфортний велосипед

Комфортний велосипед
Це різновид дорожнього велосипеда, що має підвищений комфорт для велосипедиста. Можливо, не слід було б виділяти його в окремий тип, скоріше, це — маркетингова хитрість виробників. Комфортний велосипед — той же самий дорожній, але з деякими удосконаленнями передньої вилки (вона обладнана амортизатором). Іноді амортизатор вбудовують і в підсідельну трубу. На такому велосипеді дещо комфортніше їхати по нерівній дорозі, тому його теж можна використовувати в нескладних походах.



Міський велосипед
 

Міський велосипед
Головним критерієм для велосипедів цього типу служить компактність і простота обслуговування, а також безпеку при русі по міських вулицях. Міський велосипед (ситибайк) може мати колеса меншого діаметру (від 20 до 26") і відкриту раму (без верхньої труби). Багато моделей велосипедів можна складати, що також зручно в умовах міста. Але для збереження міцності рами доводиться збільшувати діаметр нижньої труби, що збільшує масу велосипеда. Якщо на велосипеді встановлено кілька провідних зірочок, то щиток ланцюга замінюють захисним пластиковим кільцем (так званий чайнринг — ChainRing), яке перешкоджає попаданню штанини в зірочки ланцюгової передачі і охороняє одяг від забруднення.

 

ДЛЯ СПОРТУ


Шосейний велосипед

 


Шосейний велосипедТакий велосипед призначений для їзди тільки по дорогах з хорошим асфальтовим покриттям. Зазвичай такі велосипеди мають закриту легку раму. Верхня труба розташована горизонтально або трохи нахилена назад. 
Кермо шосейного велосипеда має складну вигнуту форму, забезпечуючи як високу посадку, зручну і безпечну для їзди по дорогах, так і низьку, з якої можна розвинути високу швидкість. Шосейні колеса мають той самий розмір, як і колеса дорожніх велосипедів (зазвичай 28"), але вони більш вузькі. Покришки застосовуються гладкі (з дрібним протектором) і тонкі (32—37 мм), що зменшує опір коченню. Кількість спиць часто зменшують до 18-20, тому що для такого велосипеда міцність коліс не так важлива, як для дорожнього руху. На шосейних велосипедах встановлюють бестормозные багатошвидкісні задні втулки з трещеточний механізмами вільного ходу. Спереду зазвичай розміщуються дві зірочки. На обидва колеса встановлюються гальма кліщового типу. 

 


Трековий велосипед

Трековий велосипед
Цей велосипед призначений тільки для гонок по велотреку. Вся його конструкція розрахована на досягнення максимальної швидкості. Зокрема, у таких велосипедів колеса часто виконані монолітними (колесо зі спицями викликає більший опір повітря), можуть бути відсутні гальма і механізм вільного ходу.


Спортивно-туристичний (турінговий) велосипед

Спортивно-туристичний (турінговий) велосипед
Це різновид шосейного велосипеда, призначеного для багатоденних подорожей по дорогах з твердим покриттям. 
На відміну від шосейного велосипеда, тут застосовується більш міцна рама (схожа на ті, що використовуються в дорожніх велосипедах). Часто передні вилки обладнуються амортизаторами. Кермо має складну вигнуту форму (роги), забезпечуючи як високу посадку, так і низьку. 
Колеса дуже схожі на ті, що використовуються в дорожніх велосипедах — зазвичай діаметром 28". Застосовуються шини середньої товщини (32—42 мм) з протектором, забезпечує хороше зчеплення з грунтом. Колеса мають, як правило, 32 або 36 спиць. Як і на шосейних, на туристичних велосипедах встановлюють бестормозные багатошвидкісні задні втулки з трещеточний механізмами вільного ходу.



Крос-кантрийний (гірський) велосипед



Крос-кантрийний велосипедКрос-кантрі — це гонки на велосипеді по бездоріжжю і по пересіченій місцевості. Велосипед для заняття цим видом спорту повинен мати високу міцність і прохідність при невеликій масі. На відміну від дорожнього і шосейного велосипеда, рами крос-кантрийного велосипеда збільшений дорожній просвіт, а верхня труба розташована під великим кутом. Передня вилка обладнана амортизатором. Часто такі велосипеди мають задні амортизатори. 
Кермо крос-кантрийного велосипеда зазвичай прямий або злегка зігнутий. Він забезпечує посадку, зручну і безпечну для їзди по бездоріжжю. Для бездоріжжя колеса повинні мати високу жорсткість, тому їх розмір (в порівнянні з колесами дорожніх велосипедів) трохи зменшують (найчастіше до 26"). Широкі (1.5-2.2") покришки з великим протектором мають поліпшене зчеплення з в'язким і слизьким грунтом. 
Привід — безтормозные багатошвидкісні задні втулки з трещеточными механізмами вільного ходу. 
На гірському велосипеді можна кататися по лісу, перестрибувати через невеликі повалені стовбури дерев, долати невеликі броди і дертися по схилах ярів. Такий велосипед добре використовувати на пересіченій місцевості, коли передбачаються великі ділянки бездоріжжя. На гарній асфальтованій дорозі на ньому буде важко наздогнати «шоссейником». Але все одно, гірський велосипед — це універсальна машина, на якій можна їздити як по бездоріжжю, так і по хорошим дорогам.


Гібридний велосипед

Гібридний велосипед
Велосипед гібридного типу має сенс застосовувати в походах, відбуваються в швидкому темпі, коли більша частина маршруту проходить по асфальтовим і грунтовим дорогам, але передбачаються невеликі ділянки бездоріжжя. 
Це той самий гірський велосипед, але з колесами збільшеного діаметру (28"). 
Такі колеса дозволяють досягти більш високої швидкості на рівній дорозі в порівнянні із звичайним гірським велосипедом. В іншому гібридний велосипед дуже схожий на крос-кантрийний. Прохідність гібрида на поганих дорогах, правда, дещо гірше, ніж гірського (за рахунок різниці в ширині покришок), але не набагато. 
Цей велосипед має сенс застосовувати в походах, відбуваються в швидкому темпі. Проблема, з якою можна зіткнутися — на багатьох гібридах не встановлено ChainRing. Якщо на такому велосипеді їхати в звичайних штанях, а не в спеціальній велосипедної одязі, то ліва штанина може зачіпати за зуби великої зірочки, рватися і бруднитися.

 


Велосипед для даун-хілла

Даун-хіл — це швидкісний спуск із гори на велосипеді.

Велосипед для даун-хілла
Для заняття цим видом спорту велосипед повинен мати дуже високу міцність і прохідність, навіть більшу, ніж у крос-кантрі. Але на відміну від крос-кантрі для занять даун-хіллом значення маси велосипеда не настільки велике. Він їздить тільки з гори вниз. Тому велосипеди цього типу мають посилену конструкцію рами, потужні дискові гідравлічні гальма, амортизатори з дуже великим ходом і складними демпферами. В результаті установки всіх цих вузлів маса таких велосипедів може досягати 20 кг і більше. 
Довжина траси сучасного даун-хілла може становити в середньому 2-3 км з перепадом висот близько 0,5 км. По трасі, буяє трамплінами, різкими поворотами і швидкісними ділянками, на яких швидкість може досягати 60 км/год і більше, непідготовленому райдеру на недостатньо міцному велосипеді краще не спускатися. При такого роду спусках велосипедист обов'язково повинен надіти шолом і захисну екіпіровку.



Велосипед для ВМХ

ВМХ — це трюки, стрибки і акробатика на велосипеді.

Велосипед для ВМХ
Для заняття цим видом спорту велосипед повинен мати дуже високу стійкість до ударів. Рама у таких велосипедів дуже низька, сідла часто взагалі немає. Колеса невеликого діаметру — 20-24", але міцні. 
На такому велосипеді зазвичай не стільки катаються, скільки стрибають. 
При виборі байка слід враховувати, для якої дисципліни він буде призначений. Для швидкісного катання — Racing — знадобиться велосипед з подовженою базою і невеликою масою. Для трюкової дисципліни Flat, навпаки, потрібно рама з максимально короткою базою. На велосипедах для фристайловых дисциплін Street, Dirt, Vert не стільки катаються, скільки стрибають, тому головне для них умову — висока міцність.